Modulet består af kurser og opgaver inden for følgende fagområde:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af
digital kommunikationsteori, fx motiverende design
brugervenlighed
troværdighed på nettet
digitalt design, herunder fx navigation og brugeradfærd.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i
at omsætte kommunikationsteori til anvendt digital kommunikation
at analysere og vurdere digital kommunikation, herunder brugervenlighed og troværdighed på nettet.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til
at anvende et eller flere digitale værktøjer
at strukturere egen læring i relation til en given opgave.
Prøvens navn | Webkommunikation i teori og praksis |
Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en bunden skriftlig 4-dages hjemmeopgave.
Besvarelsen skal være på mindst 5 sider og må højst være på 10
sider. Den studerende skal på baggrund af en opgave stillet af
kursusholder demonstrere kendskab til de teorier og metoder, der er
alment kendte inden for det udvalgte område. Besvarelsen be-
dømmes af eksaminator; besvarelser, som eksaminator vurderer til
ikke bestået, bedømmes tillige af en censor.
Afløsning: Prøven kan afløses ved tilfredsstillende, aktiv deltagelse i det pågældende kursus, dvs. 80 % tilstedeværelse samt udarbejdelse af mundtlige og/eller skriftlige oplæg som en del af kurset. |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Web Communication in Theory and Practice |
Modulkode | BAINV201416 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævn for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Læring |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |