Målet med det er at arbejde med marketing og markedsanalyse og strategiske teorier, modeller og perspektiver inden for erhvervsøkonomi.
Indholdet i modulet tager afsæt i virksomhedens eksterne omgivelser og omfatter dels et arbejde med marketing, markedsanalyse og strategiske teorier, modeller og perspektiver inden for erhvervsøkonomi, og dels et projektarbejde, hvor der skal udfærdiges et projekt i grupper, der har til formål at anvende disse teorier, modeller og perspektiver på en problemstilling inden for marketing. Den studerende kan selv vælge, om projektarbejdet tager udgangspunkt i en casevirksomhed, konkret virksomhed, flere virksomheder eller organisationer eller brancher.
Prøvens navn | Marketing og strategi |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Yderligere oplyses senere |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Selve projektet |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
Engelsk titel | Marketing and Strategy |
Modulkode | BA-EJ-18-15 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
Modulet udbydes første gang efteråret 2020 |
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Juridisk Studienævn |
Institut | Juridisk Institut |
Fakultet | Det Samfundsvidenskabelige Fakultet |