Modulet har til formål at introducere integration af arkitektur/design,- og ingeniørfaglig viden og terminologi som grundlag for at forstå, beskrive og skabe sammenhæng mellem form, rum og konstruktion, i en problembaseret kontekst (PBL).
Studerende, der gennemfører modulet:
Se generel beskrivelse af anvendte undervisningsformer i studieordningen.
| Prøvens navn | Integration af arkitektur/design- og ingeniørfaglig viden i en problembaseret læringskontekst (PBL) |
| Prøveform | Skriftlig og mundtlig |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Uden hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Vurderingskriterierne er angivet i Universitetets eksamensordning |
| Engelsk titel | Integration of Architecture/Design and Engineering in a Problem-Based Learning Environment (PBL) |
| Modulkode | AODB1P171 |
| Modultype | Projekt |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Efterår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig |
| Studienævn | Studienævn for Arkitektur & Design |
| Institut | Institut for Arkitektur og Medieteknologi |
| Fakultet | Det Tekniske Fakultet for IT og Design |