Modulet omfatter:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af:
virksomhedens markedskommunikation, herunder markedskommunikationens strategiske niveauer, forskellige typologier samt taktisk medievalg
virksomheders forskellige muligheder for markedskommunikationsstrategier inden for aktuelle temaer
massemediers indflydelse på virksomheders og organisationers PR
særlig indsigt i et udvalgt emne inden for modulets fagområder gennem et problembaseret projektarbejde.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til:
Prøvens navn | Virksomhedens PR og strategiske markedskommunikation |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
Prøven foregår som en samtale mellem den/de studerende,
eksaminator og censor med udgangspunkt i en af den/de studerende
udarbejdet projektrapport. Projektrapporten betragtes som gruppens
fælles ansvar. Projektrapporten, der udarbejdes på fremmedsproget,
må højst være på 20 sider pr. studerende, dog højst 25 sider ved
individuelle projektrapporter.
Normeret prøvetid: 20 min. pr. studerende og 10 min. pr. gruppe til votering og karaktergivning, dog højst i alt to timer ved store grupper, 30 min. i alt ved individuelle prøver. Disse angivelser er inklusiv tid til votering og karaktergivning. Omprøve afholdes efter de gældende regler for gruppeprøve som skitseret i eksamensordningen. |
ECTS | 15 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Vægtning: Der foretages en samlet bedømmelse af
projektrapporten og den mundtlige præstation
Besvarelsen skal demonstrere de læringsmål, som er angivet i modulbeskrivelsen ovenfor. |
Engelsk titel | Public Relations and Strategic Market Communication of the Company |
Modulkode | KASIVS20145 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 15 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Globale Studier |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |