Modulet omfatter:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til:
på videnskabeligt niveau at anvende indsigt i forbrugergruppers kultur til markedsføring og kommunikation med udvalgte forbrugergrupper
selvstændigt og på videnskabeligt niveau at fortsætte egen kompetenceudvikling inden for fagområdet.
| Prøvens navn | Forbrugergrupper og forbrugerkultur |
| Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en bunden skriftlig 2-dages hjemmeopgave.
Besvarelsen må højst være på 6 sider. Den studerende skal på
baggrund af en opgave stillet af kursusholder demonstrere kendskab
til de teorier og metoder, der er alment kendte inden for det
udvalgte område af forbrugergrupper. |
| ECTS | 5 |
| Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
| Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
| Censur | Intern prøve |
| Vurderingskriterier | Besvarelsen skal demonstrere de læringsmål, som er angivet i modulbeskrivelsen ovenfor. |
| Engelsk titel | Consumer Groups and Consumer Culture |
| Modulkode | KASIVS201411 |
| Modultype | Kursus |
| Varighed | 1 semester |
| Semester | Forår
|
| ECTS | 5 |
| Undervisningssprog | Dansk |
| Undervisningssted | Campus Aalborg |
| Modulansvarlig | |
| Indgår i | |
| Studienævn | Studienævnet for International Virksomhedskommunikation |
| Institut | Institut for Kultur og Globale Studier |
| Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |