Modulet omfatter:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om og forståelse af:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Kompetencer til:
at anvende indsigt i forbrugergruppers kultur til markedsføring og kommunikation med udvalgte forbrugergrupper
selvstændigt og på videnskabeligt niveau at fortsætte egen kompetenceudvikling inden for fagområdet.
Prøvens navn | Forbrugergrupper og forbrugerkultur |
Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en bunden skriftlig 2-dages hjemmeopgave.
Besvarelsen må højst være på 6 sider. Den studerende skal på
baggrund af en opgave stillet af kursusholder demonstrere kendskab
til de teorier og metoder, der er alment kendte inden for det
udvalgte område af forbrugergrupper. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Besvarelsen skal demonstrere de læringsmål, som er angivet i modulbeskrivelsen ovenfor. |
Engelsk titel | Consumer Groups and Consumer Culture |
Modulkode | KASIVET1410 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Sprog og Internationale Studier |
Institut | Institut for Kultur og Globale Studier |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |