Indenfor temarammen om design bygges der videre på viden, færdigheder og kompetencer på uddannelsens tidligere moduler, og der undervises i organisationsudvikling og forandringsledelse samt læreprocesser i organisationer.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
Prøvens navn | Organisatorik læring |
Prøveform | Mundtlig pba. projekt
En ekstern kombineret skriftlig og mundtlig prøve i Organisatorisk
læring (Organizational Learning). Prøven tager udgangspunkt i en
projektrapport samt en artikel efter videnskabelige standarder, der
formidler projektets vidensproduktion eller behandler en
tilstødende relevant problemstilling, som ikke er behandlet i
projektet. Ved gruppesamarbejde indgår artiklen i gruppens fælles
ansvar. Projektet skal omhandle design af et læringsbaseret
forandringsforløb og skrives med udgangspunkt i valgmodulets
faglige indhold.
Sidetal: Opgaven skal være på mindst 15 og højst 20 sider pr. studerende og højst 30 sider ved individuelt udarbejdede rapporter. Hertil kommer en artikel efter videnskabelige standarder på mindst 5 og højst 7 sider, som ikke medtælles i førnævnte sidetal. |
ECTS | 20 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Projektrapporten og den mundtlige samtale skal demonstrere, at
den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet.
Ved bedømmelsen af prøvepræstationen vil der med henblik på opnåelse af karakteren 12 blive lagt vægt på, at den studerende demonstrerer en udtømmende opfyldelse af modulets mål med ingen eller få uvæsentlige mangler. |
Engelsk titel | Organizational Learning |
Modulkode | KALFPK20174 |
Modultype | Projekt |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 20 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Læring og Filosofi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |