Der undervises i læring og forandring i et kulturelt og globalt perspektiv.
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå:
Kompetencer til
.
Prøvens navn | Læring i multikulturelle kontekster |
Prøveform | Skriftlig og mundtlig
En intern kombineret skriftlig og mundtlig individuel prøve i
Læring i multikulturelle kontekster (Learning in Multicultural
Contexts). Prøven foregår ved, at den studerende i en forsamling af
medstuderende og eventuelt andre interesserede holder et mundtligt
oplæg om et fagligt emne inden for modulets tema. Oplægget skal
knytte an til en på forhånd individuelt udarbejdet artikel efter
videnskabelige standarder. Emnet for både oplæg og artikel aftales
med den modulansvarlige underviser.
Sidetal: Artiklen skal være på mindst 7 og højst 10 sider Den studerendes mundtlige oplæg skal vare 10 min. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Prøven bedømmes af eksaminator og censor. Det skriftlige produkt og den mundtlige præstation vægtes ligeligt og skal tilsammen demonstrere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet. |
Engelsk titel | Learning in Multicultural Contexts |
Modulkode | KALFPK20172 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus København |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Læring og Filosofi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |