Modulet har fokus på grundlæggende programmering og introducerer til computer teknologi / software engineering, og udvikling af prototyper. Modulet kan vælges som specialiseringsområde. Der arbejdes med programmering, programmeringssprog og prototypeværktøjer. Kurset organiseres via ugentlige kodnings- og prototypeopgaver, for eksempel i software development, begreber og teknikker. Disse opgaver ligger til grund for prøven
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om:
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i:
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til:
Prøvens navn | Programmering og prototyping |
Prøveform | Skriftlig
Prøven består i udarbejdelse af 6 mindre kodnings- og
protype-opgaver, som løses i forbindelse med
undervisningen. |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Engelsk titel | Programming and prototyping |
Modulkode | KAITLÆ20174 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Læring og Filosofi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |