Modulet definerer og diskuterer en række udvalgte eksisterende og fremspirende problemstillin-ger inden for international marketing, og hvordan disse problemstillinger placerer sig i det teoretiske og ledelsesmæssige landskab.
Modulet vil sætte den studerende i stand til at:
• Demonstrere viden om teorier og modeller, der relaterer sig til særlige aktuelle problemstillinger inden for international marketing.
• Tilegne sig færdigheder og kompetencer til at anvende disse teorier og modeller til at analysere problemstillinger inden for international marketing i internationale virksomheder i en global er-hvervskontekst.
Undervisningen gennemføres som en combination af seminarer, gæste-forelæsninger og virksomhedsbesøg med henblik på at indfange essensen af fremspirende fænomener.
5 ECTS
Prøvens navn | Contemporary Issues in International Marketing |
Prøveform | Skriftlig |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Karakteren 12 gives for den fremragende præstation, der i forhold til ovenstående kompetence- og læringsmål demonstrerer en omfattende og reflekterende opfyldelse af modulets målsætninger, med ingen eller få uvæsentlige mangler. Karakteren 02 gives for den minimale acceptable grad af opfyldelse af de ovenstående kompetence- og læringsmål. |
Engelsk titel | Contemporary Issues in International Marketing |
Modulkode | KAEIM20165B |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Engelsk |
Tomplads | Ja |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Erhvervsøkonomi |
Institut | Institut for Økonomi og Ledelse |
Fakultet | Det Samfundsvidenskabelige Fakultet |