Bachelorprojekt

2018/2019

Modulets indhold, forløb og pædagogik

Læringsmål

Viden

  • skal have forskningsbaseret viden om teori, metode og praksis inden for matematiske fagområder og teknisk videnskab
  • skal kunne forstå og reflektere over teori, videnskabelige metoder og praksis

Færdigheder

  • skal kunne anvende fagområdernes metoder og redskaber
  • skal kunne vurdere teoretiske og praktiske problemstillinger indenfor fagområderne samt begrunde og vælge relevante analyse- og løsningsmodeller
  • skal kunne formidle faglige problemstillinger og løsningsmodeller til både fagfæller og ikkespecialister

Kompetencer

  • skal kunne håndtere komplekse og udviklings-orienterede situationer i studie- eller arbejdssammenhænge
  • skal selvstændigt kunne indgå i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel tilgang
  • skal kunne identificere egne læringsbehov og strukturere egen læring i forskellige læringsmiljøer

Undervisningsform

Projektarbejde.

Omfang og forventet arbejdsindsats

Kursusmodulets omfang er 15 ECTS svarende til 450 timers studieindsats.

Eksamen

Prøver

Prøvens navnBachelorprojekt
Prøveform
Mundtlig pba. projekt
ECTS15
Bedømmelsesform7-trins-skala
CensurEkstern prøve
VurderingskriterierSom angivet i Fællesbestemmelser for uddannelser (Vurderingskriterier).
http:/​/​www.engineering.aau.dk/​uddannelse/​Studieadministration/​

Fakta om modulet

Engelsk titelBSc Project
ModulkodeF-MTK-B6-1
ModultypeProjekt
Varighed1 semester
SemesterForår
ECTS15
UndervisningsstedCampus Aalborg
Modulansvarlig
CensornormB

Organisation

StudienævnStudienævnet for Matematik, Fysik og Nanoteknologi
FakultetDet Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet