Bachelorprojekt (15 ECTS, efterår)

2018/2019

Modulets indhold, forløb og pædagogik

Læringsmål

Viden

  • skal have forskningsbaseret viden om teori, metode og praksis inden for et eller flere matematiske fagområder
  • skal kunne forstå og reflektere over teori, videnskabelige metoder og praksis

Færdigheder

  • skal kunne anvende fagområdets/ernes metoder og redskaber
  • skal kunne vurdere teoretiske og praktiske problemstillinger indenfor fagområdet/erne samt begrunde og vælge relevante analyse- og løsningsmodeller
  • skal kunne formidle faglige problemstillinger og løsningsmodeller til både fagfæller og ikke- specialister

Kompetencer

  • skal kunne håndtere komplekse og udviklings-orienterede situationer i studie- eller arbejds- sammenhænge
  • skal selvstændigt kunne indgå i fagligt og tværfagligt samarbejde med en professionel tilgang
  • skal kunne identificere egne læringsbehov og strukturere egen læring i forskellige læringsmiljøer

Undervisningsform

Projektarbejde.

Omfang og forventet arbejdsindsats

Kursusmodulets omfang er 15 ECTS svarende til 450 timers studieindsats.

Eksamen

Prøver

Prøvens navnBachelorprojekt, 15 ECTS, efterår
Prøveform
Mundtlig pba. projekt
ECTS15
Bedømmelsesform7-trins-skala
CensurEkstern prøve
VurderingskriterierSom angivet i Fællesbestemmelser for uddannelser (Vurderingskriterier).
http:/​/​www.engineering.aau.dk/​uddannelse/​Studieadministration/​

Fakta om modulet

Engelsk titelBSc Project (15 ECTS, autumn)
ModulkodeF-MAT-B6-3
ModultypeProjekt
Varighed1 semester
SemesterEfterår
ECTS15
UndervisningsstedCampus Aalborg
Modulansvarlig
CensornormC

Organisation

StudienævnStudienævnet for Matematik, Fysik og Nanoteknologi
InstitutInstitut for Matematiske Fag
FakultetDet Ingeniør- og Naturvidenskabelige Fakultet