Modulet bygger videre på modul 7 samt modul 13 og omfatter en introduktion teorier om forhold, der medfører, at udviklingen hos visse børn og unge får et ikke-typisk forløb.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om, forståelse af samt evne til refleksion over
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetence til
Modulet tilrettelægges som et kursus, der kan have form af en forelæsningsrække.
Prøvens navn | Afvigende Udviklingspsykologi |
Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en hjemmeopgave med en af den studerende valgt
og af den kursusansvarlige lærer godkendt problemstilling i
relation til pensum.
Prøven kan afløses ved tilfredsstillende aktiv deltagelse i kurset, hvilket indebærer 75 % tilstedeværelse samt indløsning af samtlige opgaver, som stilles i løbet af kurset. |
ECTS | 5 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Vurderingskriterier | Prøven skal dokumentere, at modulets mål er indfriede. |
Engelsk titel | Abnormal Child Psychology |
Modulkode | BAPSY201517 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Forår
|
ECTS | 5 |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Psykologi |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |