Dette modul viderefører indføringen i forskningsmetode fra modul 9. Videregående metodespørgsmål inddrages, herunder muligheder for kombinationsdesigns, brug af it-værktøjer til datahåndtering og etiske spørgsmål i undersøgelse og analyse. De studerende trænes i kvalitativ og kvantitativ analyse af data og i at formidle undersøgelses- og analyseresultater dækkende og forståeligt.
Den studerende skal gennem modulet opnå viden om
Den studerende skal gennem modulet opnå færdigheder i
Den studerende skal gennem modulet opnå kompetencer til
Undervisningen rummer arbejde med cases og øvelser, og der knyttes forbindelse til metodespørgsmål i de studerendes projektarbejde. Dette inkluderer brug af undersøgelse og analyser i forbindelse med udvikling af designs for læring.
Prøvens navn | At skabe viden om læring i organisationer. Undervisnings- og analysemetode 2 |
Prøveform | Skriftlig
Modulet afsluttes på 5. semester med en intern individuel prøve.
Prøven er en skriftlig hjemmeopgave, hvor den studerende inden for
24 timer skal gennemføre og fremstille en analyse af et udleveret
empirisk materiale (data). |
ECTS | 10 |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Intern prøve |
Engelsk titel | Creating knowledge of learning in organisations. Methods of investigation and analysis II |
Modulkode | BAORL201414 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Læring, IT og Organisation (LIO) |
Institut | Institut for Læring og Filosofi |
Fakultet | Det Samfundsvidenskabelige Fakultet |