Modulet omfatter undervisning i markedsanalyse, samt dokumentation og evaluering af lyd- og musikprojekter. Der undervises således i:
• identificering af markedssegmenter for lyd og musikprojekter
• dokumentationsmetoder og evalueringsstrategier i forbindelse med lyd og musikprojekter.
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Viden om:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
Færdigheder i:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere:
kompetencer til:
Prøvens navn | Markedsanalyse og dokumentering |
Prøveform | Skriftlig
Prøven har form af en individuel skriftlig hjemmeopgave på baggrund
af et
antal spørgsmål eller cases fremlagt af eksaminator. Opgaven skal redegøre for en konkret problemstilling i relation til kursets emnefelt. Opgaveforlægget vælges individuelt ud fra et antal forelagte forlæg. Der gives 7 dage til udarbejdelse af opgaven. Opgaven må højst være på 8 sider. Prøven skal dokumentere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet. Den skriftlige opgave bedømmes af eksaminator. |
ECTS | 5 |
Bedømmelsesform | Bestået/ikke bestået |
Censur | Intern prøve |
Afløsning: Prøven kan afløses ved tilfredsstillende aktiv
deltagelse i undervisningen i
Markedsanalyse og dokumentering, dvs. mindst 80 % tilstedeværelse
samt tilfredsstillende
deltagelse i og forberedelse til
undervisningen.
Engelsk titel | Market Analysis and Documentation |
Modulkode | BAMUS201833 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
6. semester |
ECTS | 5 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for Musik |
Institut | Institut for Kommunikation og Psykologi |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |