Modulet består af kurser og opgaver inden for følgende fagområder:
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere viden om og forståelse af
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere færdigheder i
Når modulet er afsluttet, skal den studerende kunne demonstrere kompetencer til
Det er en forudsætning for at indstille sig til prøven i Interkulturel Kommunikation i Organisationer, at den studerende har afleveret to fuldt besvarede opgaver i kurset i Fagets Videnskabsteori til de af underviseren fastsatte afleveringsfrister.
Prøvens navn | Interkulturel kommunikation i organisationer |
Prøveform | Skriftlig og mundtlig
En ekstern kombineret skriftlig og mundtlig projektprøve på
fremmedsproget
(engelsk/spansk/tysk) i: Interkulturel kommunikation i organisationer (Intercultural Communication in Organisations). Prøven foregår som en samtale mellem den/de studerende, eksaminator og censor med udgangspunkt i en af den/de studerende udarbejdet projektrapport. Projektrapporten betragtes som gruppens fælles ansvar. Projektrapporten, der udarbejdes på fremmedsproget, skal mindst være på 6 sider pr. studerende og må højst være på 12 sider pr. studerende, dog højst 20 sider ved individuelle projekter. Normeret prøvetid: 20 min. pr. studerende og 10 minutter pr. gruppe til votering og karaktergivning, dog højst i alt to timer ved store grupper, 30 minutter i alt ved individuelle prøver. Disse angivelser er inklusiv tid til votering og karaktergivning. |
ECTS | 10 |
Tilladte hjælpemidler | Alle skriftlige og alle elektroniske
hjælpemidler |
Bedømmelsesform | 7-trins-skala |
Censur | Ekstern prøve |
Vurderingskriterier | Besvarelsen skal demonstrere, at den studerende opfylder målbeskrivelserne for modulet. |
Engelsk titel | Intercultural Communication in Organisations |
Modulkode | BAINV201512 |
Modultype | Kursus |
Varighed | 1 semester |
Semester | Efterår
|
ECTS | 10 |
Undervisningssprog | Dansk |
Undervisningssted | Campus Aalborg |
Modulansvarlig |
Studienævn | Studienævnet for International Virksomhedskommunikation |
Institut | Institut for Kultur og Globale Studier |
Fakultet | Det Humanistiske Fakultet |